måndag 14 februari 2011

Återkomsten

Jamen hej. Har förummat bloggen grovt då jag mest ägnat mig åt att jobba och att vara trött. Förlåt bloggen.
Men nu rivstartar vi med en tävling! Inte här då men väl hos Sara, lite senare i veckan så tävlas det bort tre broscher hos the one and only Glory Box, skapade av ingen mindre än yours truly. Jag hojtar till när det blir dags, tills vidare lägger jag upp några av sagda alster så ni har något att beundra och drömma om så länge.

Dem här t.ex.:
Eller varför inte dem här:
Eller dessa:

Nu har jag två lyxiga veckor i ateljén och detta ska firas med en stor uppstyrning, nästa nummer av The Quest for the Holy Benny måste påbörjas (visst kommer det en del III till Spx! Ett lite annorlunda kapitel) och serier som ska rentecknas, samt bekanta som ska kontaktas med de glada nyheterna att jag fortfarande lever.

De lite mer privata planerna för dagen innfattar att besöka ett solarium. Ni läste rätt, Cranky Benny ska gå och SOLA. Bristen på ljus och värme har knäckt mig och mitt ansikte har antagit en grå/beige ton, folk har börjat komma fram på stan för att känna efter så att jag faktiskt lever.
Ok, det har dem inte. Fuck you, jag solar väl solarium om jag vill. Uuuh, the shame...

1 kommentar:

Sara BE sa...

Det blir en makalös tävling, på min ära!