tisdag 18 maj 2010

Ett djupt andetag.

Så idag är det äntligen dags, efter ett par månader av allmänt självhat, hat mot Benny och en välbehövlig paus. Nu drar jag igång Benny igen. Gör ett ryck några veckor och ser hur det känns, sen ska jag göra en annan grej, men det tar vi då.

Pallrade mig äntligen iväg och köpte mer kartong. Eftersom jag inte vill sätta förväntningarna för högt så har jag bara skurit ut 4 A3-or så att jag inte ska få ångest. Nu är det bara att köra!


Eller, nä, vänta..eh. En annan bild ville ut först.

Ni fattar att jag kan dra ut på det här hur länge som helst, va?
Jag är livrädd för att börja igen.

2 kommentarer:

Karl Johnsson sa...

Go Go Martina Go! Cranky Benny! Köööööör!

Kallebalonkan sa...

heja benny!!!!! och jädra snygg dagens outfit:) du kan ju bli nästa kissie, skit i benny förresten, blogga om mode och ditt fabulous life ist.