fredag 22 januari 2010

Har i flera nätter drömt om det stora landet i väst, Amerika!

Jag drömmer om impulsresor som tar mig till Los Angeles för att därifrån ge mig av på roadtrip norrut, längs kusten tillsammans med syster Klara. I drömmen har vi inga fasta planer, bara en aning om i vilken riktning vi ska, vi passerar stora, glamorösa städer och slitna, halvt övergivna byhålor. Det viktigaste är inte att komma vidare utan vad vi får se och framförallt vad vi ska ÄTA!

Jag får aldrig någon klar bild av bilen förutom att den är full med grejer överallt (varje gång vi behöver något sliter vi bara upp det ur väskan) och att den är ganska ful men går som ett urverk.
Det är varmt och soligt och vi har inte bråttom.

Det ska jag göra nån gång innan jag dör, det där bilandet genom Amerikat.

Inga kommentarer: