söndag 11 april 2010

Vilken tur!!

När jag inte trodde att den här dagen kunde bli bättre så kollade jag mailen!:

Attn: We wish to announce to you the release of your 750.000 Euros on the Swiss satelite Lottery in collaboration with European Union
(EU). For further enquiries, please contact our payment department.

Mr. Leonard Scott
Email: deskof.lscott@yahoo.com.hk

Tel: +31-684246075
with the following details:
1.full names
2.occupation
3.Mobile Number
4.country
5.Age/sex
6.nationality

Yours Sincerely,
Alexis Eimutis


Nu blir det fest hörni! Alla är bjudna!

2 kommentarer:

Yvette Gustafsson sa...

Det känns lite som "undrar vad som skulle hända om jag (infoga dum grej)..." Typ, sätta ut en fot i vägen när en buss kommer körande. I huvudet vet jag att det skulle göra så jävla ont. Överjävligt ont. Men nånstans där bak lurar tanken "jamen tänk om..."

Martina sa...

Du, jag tänkte exakt samma sak. "Jo det här är ju ett nigeria-brev från Schweiz men...tänk om...jag menar...sattelite-lottery! Hur awesome låter det inte! NÄ nu svarar jag, de kanske kan skicka en check!".
Ibland är det skönt när självbevarelsedriften kickar in.