onsdag 10 februari 2010

Isolation

I vilket fall, här kommer lite mera Benny! Sidan är inte riktigt klar eftersom jag jobbar väldigt oregelbundet just nu och startsträckan blir enorm varje gång jag sätter mig för att måla sidor.
Annars då?
Såg slutet på en Joy Division-dokumentär igår och blev glad eftersom jag hade glömt hur mycket jag gillar dem.

Isabel återupplivade det gamla högstadieordet "divig" idag, vi har bara inte hittat något att applicera det på än.

Har du vägarna förbi Sundsbergs gård i Sunne kan du se en utställning där både jag och min mor medverkar. Förutom mammas vackra tavlor, lite seriesidor och fårfällar kan man också få se en äkta kattmumie! Min bror skottade ut det sista uråldriga höet från logen och fick en hel katt på skyffeln. Såklart gjorde han det enda vettiga och ringde sin syster och frågade om hon ville ha den (visst ville hon det!) så nu ligger den på grå sammet i en konsthall. Den är så fin, jag tror att den en gång för längesen kröp in i höet för att dö, den ligger på sidan lite hoprullad. Bilder kommer så småningom.

Kalles releasekalas i lördags blev en finfin tillställning, Kalle signerade tills fingrarna blödde och Dynazty levde helt klart upp till förväntningarna!

Lilla katten (den levande då, som vi har hemma) växer så det knakar och har utvecklat en otroligt irriterande ovana att väcka mig genom att köra upp nosen i min näsborre.

Klart slut.

4 kommentarer:

Kallebalonkan sa...

ursäkta men vad fan... går du upp vid den här tiden? och går och jobbar? på ditt jobb som du bestämmer över själv? va..

Kallebalonkan sa...

alltså för att förtydliga...04.45

Martina sa...

I wish. Tidsinställningarna verkar vara lite dodgy.

annika sa...

nosen i näsborren, nosen i örat, slickar på håret eller nåt annat. det är bara att välja! NÅNTING ska de alltid ha för sig på morgonen de små rackarna.

mina egna brukar stå och stirra på mig ALLA TRE när de tycker att det är dags för mig att upp och hoppa.

gotta love it.